sobota 16. dubna 2011

HahA"

... tak a mám blog! Je to naprosto šokující a neuvěřitelné, zároveň velice náročné, obzvláště pro takového megatechnickynezdatného jedince. /ani si nedovedete představit, kolik času mi trvalo pochopit alespoň základní principy vytváření článků :D/ Inu, žádný učený z nebe nespadl a mě nezbývá než obdivovat ty profíky, kteří si v této problematice lebedí. A právě to, že "žeru" tolik blogů mě donutilo k založení vlastního, nechci prostě být nějaký anonymní čtenář. /a raději bloger amatérský rádoby bloger/...
Co bych o sobě tak nějakému zbloudilému surfaři po síti pověděla? Je mi sladkých 17, bydlím v nejlepším městě světa /kecám/, mám úchylku na laky na nehty, utrácím šílené /či spíš všechny své/ peníze zpravidla za blbosti, těším se na zítřejší krásný slunečný den, který hodlám strávit v kruhu přátelském, občas kouřím, jsem největší bordelář všech galaxií, v létě jedu do Londýna a už teď se nemůžu dočkat, mám 6 párů conversek - a všechny pojmenované, piju až moc kafe, miluju jahody a svoje VAIO a ze všeho nejvíc se těším na svoji plnoletost, kdy se hodlám začít angažovat v politice. /copak vám z tohoto státu není ani trošku špatně?! Mě teda je/
aaa...
včera jsem si koupila tuhle tašku za krásných 265,-Kč, poté, co jsem se do ní zamilovala na tramvajové zastávce a málem brutálně zavraždila a okradla její majitelku-která mě k jejímu i mému štěstí požádala o zapalovač a já se jí mohla naoplátku zeptat, odkud taška je :) /omluvte nekvalitní foto, ještě jsem z Tally Wejl mmskovala kamarádce o schválení výběru a můj Canonek je momentálně kapút/...

takže tak.
A řeknu vám, (komu vlastně?:D), že si přijdu vážně jak totální trotl, že jsem tohle napsala...



3 komentáře:

  1. Ta taska se mi libi moc, vazne stala jen tak malo? Asi si ji zajedu taky koupit:) Moc se mi libi ta barva.

    OdpovědětVymazat
  2. super kupa

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat