pondělí 25. dubna 2011

Chrrrrpšššššššššššš"

Víte, že patrně nenávidím Velikonoce nejvíc ze všech lidí (psů, brouků) na světě?
(dost možná proto jsem na tyhle svátky utekla ze své domoviny a schovávám se v peřinách ve společnosti všech možných druhů sypaného čaje, medovníku, perníčků, Warholky, Glee, GossipGirl a pana Kundery) Ale dost o nudné vesnici, zítra návrat do velkoměsta (převelice děkuji panu řediteli za tak krásně dlouhé volno), lde se budu věnovat svým drahým přátelům, možná chvílemi něčemu, co jsem osobně pojmenovala jako "pokus o jarní úklid, či co" a doufám, že i nakupování. Teplo se -doufám- blíží a já potřebuju aspoň milion čtyři sta padesát osum sukní, šortek, a triček. a bot. a letních tašek. a šátků. a náušníc. a náramků. a nový hodinky. atakvůbec.

9 komentářů:

  1. ahoj, lak je od Catrice, v ČR se, myslím, neprodávají, ale jsou nejkvalitnější, nejsou drahé a fakt vydrží : )

    OdpovědětVymazat
  2. Máš dobrý vkus na písničky:)) taky se mi líbí písnička právě od nich ;)
    vidíš, ty od Velikonoc utíkáš a já si přeju zazít konecne poradne Velikonoce :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky Velikonoce moc nemusím :D
    a ty nákupy taky plánuju :))

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Jéjéjé :) Poslední fotka plná príma věcí. :) Pobavil mě tvůj článek :DD

    OdpovědětVymazat
  5. nakupy taky nutne potrebuju :D
    Je pravda, ze Velikonoce taky nejak nemusim, ale zas je volno a to je super :D
    na mem blogu probiha giveaway,zucastni se pokud chces:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mas pravdu...velikonoce taky moc nemusium :D
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty veci na druhe fotce jsou super, libi se mi snad vsechny :D a Warholka je muj oblibeny film.)

    OdpovědětVymazat